Arkadaşlar herkes gibi ben de burda pek çok farklı doğum hikayesi okudum ve pozitif yönde etkilendiğim inşallah benimde böyle kolay olur dediğim hikayelerden bir tanesini de ben gerçekleştirdim. Umarım herkes sağ salim ve bir avaz da kavuşur. Gelelim benim hikayeme. 17 ocak günü 37+ 5 haftanın sabahı saat 7 20 de uykudan akıntı hissi ile uyandım ve kalkar kalmaz idrarimi tutamadığımi sandım ama banyoya gidene kadar bacaklarımda aşağı baya sular gidince suyumun geldiğini anladım. Hiç durmuyordu. Hemen doktorumu aradım. Ambulansla hastaneme geçiş yaptım. Nst de sancılarım çok çıkıyordu ama ben belimden kasıklarımda bıçak saplanmasi tarzı sızılar hissediyordum dayanılmayacak bir şey değildi. Odaya alındım. Açılmam 2 cm di sürekli yürümeye başladım. Sıcak duş aldım çök kalk hareketleri yaptım. Sonra sancılarımı hissetmeyince korktuğum başıma geldi ve suni sancı takıldı. Bundan sonrasi zordu. Bu kısmı kimseyi etkilememek için yazmıyorum ama saat 14:50 de 10 cm açıklığa ulaştım ve doğumhaneye alındım. 2 kez ikindigimda bebeğim kollarimdaydi. Ve o an inanın hiç bir sancıyı hatırlamıyorsunuz. Hersey siliniyor. Ve dünyanın en büyük rahatlamasi o an yaşanıyor. Çok farklı bir his Allahm isteyen herkese nasip etsin. Biraz uzun oldu. Sorularınız varsa cevaplayan bilirim. 💞🤗