gulbahar0505 Kızlar bu konuda bilgisi olan varmı haftamız geriden geliyor kilomuz dengelemek icin neler yemek lazim hangi besinler bebege daha cok kilo aldirir yardimci olurmusunuz
Boncukgiller003 gulbahar0505 ISPANAK kesinlikle tavsiye ediyorum. Arkadaşımn çocuğu 32 haftayken 1200 gramdi ıspanak yedi bol bol. 36.haftada 3100 grama ulaştı. İnternetten okumuş ıspanağı faydasını gördü. Baya salataya da doğradı çiğ olarak da tüketti yemeğini de yaptı sık sık yedi. Ama faydası oldu. Şimdi bende yiyorum bakalım 🤗 17+1 de 16 cm 125gram dı bebeğim. 🧿💕
Attent gulbahar0505 canim benimde geri geliyordu kuruyemis yumurta cevis cok tukettim sukur bebegim 1865gr olmus 30 haftamdayım
ElifCinbas Boncukgiller003 ıspanagı nasıl yemem lazım bildiğin bir tarif var mı ? benim de bebeğimin kilo sorunu var 😔
Bilge44 Burda bir arkadaş dört kilo olmuştu bebeği ceviz ve muzu çok tükettiğini yazmıştı burada. Sağlıklı olan her besin bebeğe de can olur bence protein çok gerekli sebze meyve en güzeli de mevsiminde yenen her şey
miraninannesi1 ElifCinbas salatasini yapıp yiyebilirsin daha sağlıklı vitamini kalıyor en azından bende kızımda en çok muz ceviz yoğurt yumurta yemiştim 4 kilo doğmuştu
Boncukgiller003 ElifCinbas yıkayıp salatalara dograyabilirsin eğer yiyebirsen cigsi daha faydalı. Yiyemezsen yemeğini yap veya doğra azcik yağla kavurup yumurta kır oda çok güzel oluyor 😊 alır inşallah 🤗💕
Papatya0605 gulbahar0505 canım ben şimdi yoğurdun üstüne pekmez döktüm ceviz kırdım üçünü bir yedim çok güzel oluyor muz da kilo aldırıyor fazla yeme kabız olursun badem fındık fıstık ye canım