Arkadaşlar 37. Haftanın içindeyim ancak vajinal akıntılarımdan dolayı doktor fitil verdi ,ben dün ilkini denedim soktum sandım ama geri geldi🙈🙈🙈3 kez denedim yapamadım...gerildim bayaa..Bunu yapamıyorum normal doğumu nasıl yapacağım diye😅🤲🏻 Bana tavsiyede bulunun nolur?🙈Nasıl bir yöntem deneyim