Semaaaaanurrrr Kızlar merhaba bugün kontrolüm var her anne gibi cinsiyet için heyecanliyim bu haftalarda dermi net bişey bide çikolata yiyorlarmis hamisler girmeden bu haftada bana etki eder mi çok teşekkür ederim şimdiden
SaadetT Semaaaaanurrrr 15+6 da ogrendim doktorum kesin dedi bebegin pozisyonu uygunsa söyler zaten 16 ne kalmış ki 😊
sue92 Ben 12+6’da öğrenmiştim. 16.haftada netleşmişti. Çikolata fln da yemedim hiç. Benim kızım hep uyuyodu. Uyurken de gayet güzel gördü iki farklı doktor da cinsiyet 👍🏻