Burcukars Bgs bizimde öyle oldu ananemiz babannemiz teyzemiz eş dost çok aldı 🥰🤲🏻 bende pazartesi günü onları toparlayıp eksikleri yazıp alışveriş yapacağım allahın izniyle
Burcukars Sevgi1907 vallahi yaa her yanımda bir sorun ayaklarda ödem yanma ellerimde sinir sıkışması kabızlık bulantı hala devam 😂😂 öyle şansa yaşıyorum 😂😂😂 Ama varlıklarına şükür çok şükür rabbim nasip etti 🥰🤲🏻
Seher- Burcukars soğuk olursa yelek tulum tarzı şeylerle zaten desteklenir ama zaten o zıbınlar falan çok ince şeyler baharlık olarak kullanılır şu an için kısa kollu gerek duymadım hiç ☺️
Burcukars Seher- bizimde çok fazla yok kısa kollumuz evim yazın serin oluyor benim o yüzden dediğiniz gibi zaten bir sürü yeleğimiz var rabbim giydirmek nasip etsin 🤲🏻💖
Abcxyz Burcukars 31+1 iz bizde ben 9 tand tulum aldim baskada bisi almadim battaniye vs haric nisan 10 da burda havalar isinir kisliklari giyemez zaten. Bu sefer aldiklarimi giydiremedim diye uzlmeyim diye almadim valla 😂 yaz modasini takip etcez biz kizimla o yuzden 😂🥰
Burcukars Abcxyz yazlıklar çok tatlış amaaa 🥰🥰🥰 elbiseler etekler allahımmm giyselerde görsek hayırlısı ile 🤲🏻😍
Sevgi1907 Sevgi1907 aynn öyle canim sisdik iyice oturamiyorum bile evin icinde penguen gibi yuruyorum artik elim ayagim sisti tuvalate cikmaktan uyuyamiyorum
ADamla Burcukars 31+1im kilosu 1824 gr boyu 40 cm civarı dedi doktorumuz. Kıyafet olarak hiç kalın bir şey almadım. Yenidoğan takım aldım 3-4 tane gerisini de hep 3 ay aldım. Uzun kollu ince zıbınlar falan. Fazla alışveriş yapmadım ki hazirandan sonra büyümesine ve durumuna göre alacağım.
Burcukars ADamla hemen hemen aynı kilolardayz bende o günde gitmiştim bi tık fazlaydı kilosu sağlıklı olsunlar inşallah ♥️
Bitter93 Mervehhhhh aslında ekstra bişey yapmadım hatta süt muz ceviz gibi bebeğe kilo aldıran şeyleri fazla tüketmedim bile ama sanırım tatlıya olan düşkünlüğümden oldu hep diyete girecem oğluşum için
Meerryy Sevgi1907 34+1 iz bugün gittik kontrole kilosu 2638 gr çıktı 1 hafta önden gidiyor bebeğim gebelik şekeri de var daha da dikkatli olman gerek dedi doktorum. ayyy çabuk yorulma, bel ağrısı ve arada iğne gibi batma oluyor
Sevgi1907 Meerryy maşallah canim benimde 31+6 haftalikken 2200 du bama sadece doktorum gece yatmadan 2 saat önce yemek yeme dedi ama ben dayanamıyorum bizde 1 hafta once gidiyomusuz