Değerlerin bence gayet güzel bir yükselişte. Benim ilk hamileliğimde 5 haftalık ilk kan tahlilim 600lerde çıkmıştı, iki gün sonra ikiye katlaması gerekirken sadece 750-800lere ulaşabilmişti. Yumurtanın bozuk olduğundan ve tutunamadığından kaynaklı olduğunu söylemişti doktorum. Muhtemelen düşecek kendi kendine demişti ki nitekim öyle de oldu. 10 gün kadar sonra adet kanaması gibi başlayan kanama ile düştü meleğim. 6 ay sonra bugün, 9 haftalık hamileyim ve çok şükür ki şimdilik hiçbir sıkıntı yok. Sen içini ferah tut, dediğim gibi değerlerin bence gayet güzel. Yine de olmazsa, olmadı diye üzülme hayırlısı böyleymiş de.. Bol bol dua et.. Doktorum düşükten sonra 3 aydan önce hamile kalamazsın vücut kendini toparlamalı demişti, son adetimde eşim bizim çocuğumuz olmayacak galiba diye sitem etmişti.. Hayırlısı ne zamansa o zaman olsun demek ki daha zamanı değil demiştim. Hakkınızda hayırlısı olsun 🙏🏻😇