Bsmlh Geçen ay uzun zamandır bebek isteyen arkadaşım bana hamile oldugunu ultrason fotosunu atarak müjde verdi.o da yaklaşık aynı benle 1.5 yılcivarı .Sordum kendisine tüp bebek yaptırmış nye dedim normalde doktorlar hormonların yumurtların görünümü iyi stres yapmayın olur dyormuş sonra bir merkeze gitmiş orda prof demiş amh testi yaptırman lazım amh yaptrnca kendliğinden hamile kalman çok çok zor demiş ondan dolayı tüp bebek yaptrmış iki tanesinden biri tutmuş çok şükür.Yani amh testini doktorunuza da sorablrsnz arkadaşım boşa zaman kaybettm keşke en başta yaptrsaydım onca üzüntü boşuna falan dedi.Yani canım çok haklısın.