Merhaba kızlar. 39+4 üm şuan haftalık kontrolümde ne açıklık ne sancı vardı. Doktor 40’ı da bekleyelim gelmezse suni ile başlatalım dedi. Ama sıfır açıklık ile suni sancı ile doğum beni korkutuyor. Uzun süre sancı çekmek zorunda kalacağımı düşünüyorum. Açıklığı olmadan suni sancı ile doğum yapanlar, ne kadar sürede doğum yaptı?