Deerma f600 kullanıyoruz arkadaşlar çok memnunuz bebeğimiz nisanda doğacak inş🙏🏻 Ama öncelikle kendi yaşadığımız kuruluk sebebi aldık ve kullanmaya başladık öneririm küçük olanlarda sürekli su doldurma işleminden dolayı zor oluyor diye öğrenmiştik bu modeli tercih etmemizin en büyük sebeplerinden biri gümüş iyonizerlli olup bakteri oluşmaması ve havaya o bakteriyi vermemesinden kaynaklıydı☺️