36+1de 3150gram doğdu 32haftadan beri tansiyonumdan ötürü sürekli hastanede yattım ciğer geliştirici vitamin filan herşey verildi ama yinede doğumdan 2 saat sonra alında yoğun bakıma beslenmiyo solunum cihazı takılı serum takılı ne zaman çıkacağı bellisiz😕 sadece dua edin lütfen gören kim olursa olsun bildiği tek bi duayı okusun oğlumun adı Mehmet Emir🤲🏻 Şimdiden sağoljn