Esra_80_ Kızlar ınstagram da güvenilir ve uygun isimli hastane çıkışı yaptıran varmı varsa sitenin adını söylermisiniz 🥰
Ebrumihrimah Esra_80_ serminin nakış dünyasından. Yaptiricam Yaptıranlarla konuştum herkes memnundu Nakış olduğu için ağır duruyor 160 felandi yanlış hatırlamıyorsam 😌
Ebrumihrimah Esra_80_ evet 4 lu sordum 140 dedi 10 lu daha mantıklı geldi 😂 modeli felan beğendim 20 haftaligim daha birdaha zaman geçsin siparişi vericem Uniqon diye sayfadan da nevresim takımı yaptiricam ama bu baskı ile yapılıyor
Ebrumihrimah Tugce11 3 lu hiç sormadım ama uygunmuş rabbim sağlıkla giydirmeyi nasip etsin inşallah 🙏
Hediyeserkan Esra_80_ Hls baby tasarıma 5 li olanı kargo dahil 65 tl yaptırdım. Zaten bebeiş bi foto için giymeyecekmi bunı öyle faiş fiyat vermeminin bi anlamı yok çok da güzel oldu.
Yakamoz1325 Arkadaşlar bişey sorucam belki saçma gelicek ama kusura bakmayın BN sürekli rüyamda altın yumurta ve sebze görüyorum. Sizce nedir