İyi günler güzel anneler ben 28+3 teyim bebeğim 30+4 te suyu fazla göbek çevresi geniş insülin direncim var diyetime çok dikkat ediyorum hatta 7 aylık süreçte ben sadece 1 kilo aldım kiloyu bebeğim aldı sadece doktor haftaya da böyle giderse insilüline basliyabilirim dedi tabi erken doğum riski de var başına böyle bişey gelen varmış neler yaptınız