ZZeyynePP selam doç Mehmet Serdar bey testlerimi ona yaptırdım perinatolog aynı zamanda, yapabiliyorsan doğumu onla yap yorumlarına da bak çoook iyi ondan iyisini bulamazsın bence ve doç yani ayrıca hastane de testler özel e göre çok uygun özelde 750 TL istenilen testi 200 TL ye yaptırdım 12 haftalık iken cinsiyet tahmini yaptı ve yanılmadı evime çok ters diye gitmedim sonra,ama pişman oldum tavsiye ederim şiddetle..