Selam hanım ilk gebeliğin 31. Haftam da karaciğer emzımlerının yulselmesi tansiyon yulseklığıyle erken doğum yaptım o zaman doktorlar ikincide de aynı olur demişti 5 yıldan sonra ikinci bebeğime hamileyim doktorlar hep riskli diyor benim gibi bu durumu yasayıp ikinci gebeliğide sıkıntılı olan oldumu yardımmm😒😒