Ben eylül ayında kürtaj oldum 3 ay korundum ocak ayında korunmayı bıraktım son adet tarihim 27 Aralık. Reglime 1 hafta varken içimden test yapmak geldi. Normalde reglim geçmeden yapmam ama içimden bir ses illaaa yapp. Elimde olan da normal kaset test yaptım sonuç negatif. Böyle bir durum yaşayıp sonrası güzel haber alanlar var mı 😇..