Veeee bende doğurdum 🥰😂Biraz uzun olacak hakkınızı helal edin 🙏🤗
17 haftalıkken kovit oldum o süreci çok kötü geçirdim ama bebeğim için güçlü olmak zorundaydım şükür atlattım.
24 haftalikken erken doğum riskim vardi bel ağrısından dolayı neyse tedavi fln düzeldi🤦♀️ 30 haftalıkken yoğun kanamayla hastaneye yattim doğum başlamıştı zor bela durdurdular 😐
Benim sıkıntılarım 2. Trimestrda başladı bel ağrısı korkulu rüyamdı her gece bel ağrımdan uyuyamıyodum 27 haftadan sonra bende kusma başladı midem de yanıyodu neyse sorunlu hamilelik geçirdim😥olsun bebeğim için herseye değer sabrettim 😐😥 bebeğimi hayal ettim.Neyse geldik 39. Haftaya hurma ada çayı papatya çayı ne yol varsa denedim amaaa olmadi yada onların sayesinde oldu bilmiyorum🤷♀️ 🤩👼
En son burda post açtim doğuramıyorum diye bi önceki gece meryem ana otu aldım yürüyüş yaptım evimi temizledim 39+3 olduğum gün hastanede kontrolüm vardi hastaneye 1 saat önce gittim kardeşimle açıklığımı acilde kontrol ettirir ordan da polikinlige giderim diye düşündüm 😣tabi öyle olmadı alttan bakıldı 2 cm açıklık nst ye koydular sancım çıktı nöbetçi doktor geldi senin doğum başlamış suniyle destekleyip seni doğurtacaz diyip beni dogum haneye aldılar hmn esimi annmi fln aradim toplanip geldiler saat 3 te doğum haneye alindim benim sancılar artti suniye gerek bile yoktu o derece saat 5 te suni takıldı 2 damla gitti bu sefer bebegin kalp atışi 60 a düştü😣 ebeler koştu hava tüpü fln normale bindi suni çıkarıldı ebe geldi hareket fln yapiyoruz aciklik cok iyi ilerliyodu sancim da cok iydi saat 9 oldu acikligim 5 cm oldu bana bidaha suni takildi 2 damla akti bu sefer de bebegin kalp atisi düştu aksam 11 e kadar devam etti meger bnim bünyem suni yi kaldırmıyormuş yani 3 ten 11 e kadar boşuna doğum sancısı çektim 😫 bebeği riske atamam dedi ekip toplandi beni sezeryana aldılar ve bebeğim dünyaya geldi o anı asla unutamam bi mucize ben şok bu şimdi benimmi dedim valla ben çok nazlıyım heralde bu ameliyat beni çok kotu yaptı ağrim çok sızlıyo😫 ama geçecek ins emmede sorun var sütüm gelmedi Allahin izniyle onu da atlatıcam bugun taburcu oluyorum bu uygulamayi severek kullaniyordum yarin silicem hepinizi çok seviyorum🤩🥰
Rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucagı boş kalmasın 🤗
Allaha Emanet 🙋♀️