hanımlar bişey sormak istiyorum riskli bi gebelik geçiriyorum o yüzden şuan işe gidemiyorum ve bundan öncesinde de pandemiden dolayı son üç ay içerisinde çok fazla çalışamadık her ay yarım maaytan daha az ücret aldık bu benim alacağım doğum paramı etkiler mi