KutsalAnnelik Kızlar yeni doğduğu zaman bunlar gerekli mi? Gerekliyse hangi marka hangi tür almam lazım ( cam, plastik, ebat vs ) ? Öneri ve fikirlerinizi bekliyorum 😊
91ARIN91ASK KutsalAnnelik ben BİM’den aldım set halinde gelmişti cam gaz önleyicili emziklerim de öyle BİM’den birde hediye gelen var avent damaksız
Mimartezeanne KutsalAnnelik biberon Philips avent cam olandan aldım birde kaşık biberon da aldım emzik de ultra Air yine Philips in 🤎
Ugur_bocegi01 KutsalAnnelik avent tabiki 🤭 Hem cam al hem plastik al derim çünkü büyüdükçe tutmak istiyorlar cam olan ağır geliyor.
Mimartezeanne KutsalAnnelik 0-6 ay ve 6-12 ay oalrak var emzikler uc kısımları büyüyüp küçülmesi ile ilgili
KutsalAnnelik 91ARIN91ASK Bende bimde uygun görünce almıştım burda yorumlarda onun iyi olmadığını okuyunca iade ettim
Haticearen Biberon avent aldım emzik de Chicco damaklı ve nuk aldım yani süt gelmezse die biberon u çok öneriyorlar anne gous ucuna benziyo
KutsalAnnelik Busbus58 Yani yeni doğduğu süreçte her bebek emzik tutuyor mu yoksa biz mi isteğe bağlı veriyoruz acaba hiç bilgim yokta ondan detaylı soruyorum
KutsalAnnelik Mimartezeanne Kaç ml almak gerekir biberonu ve emzik kaç aylık ebat olarak aldınız acaba
KutsalAnnelik Haticearen Yani ileri aylarda yeni almaya gerek kalmıyor uç alıyoruz sadece bende fiyatları görünce şok oldum birkaç ayda bir almak mı gerekir diye 😊
Busbus58 KutsalAnnelik size kalmış verirseniz tutar yoksa illa emzik vereceksiniz diye kural yok. Ama emzik tutarsa en azından sürekli olmasada arada bir alınca siz rahatlıyorsunuz yada uykuya dalması kolaylaşıyor anne memesine düşkün olursa
Haticearen KutsalAnnelik yok canım sadece uc alınıyor biberonlara emzik desen hangisini tutarsa onun büyüğünu alirsin Trendyol da falan indirme sürekli giriyor ben ebebekden indirimden aldım mesela
Mimartezeanne KutsalAnnelik 120 ml olandan aldım emzikte 0-6 ay olandan aldım bide bibs markasından da aldım bakalım hangisini tutarsa
Mimartezeanne KutsalAnnelik meme reddi olmasın diye kaşık biberon kullanmak istiyorum ama yedekte durması için veya ilerleyen zamanda lazım olur diye Philips aldim
KutsalAnnelik Haticearen Emzik damaklı demiştiniz o daha iyi sanırım aldığınız markadan da memnun musunuz yoksa biberonla aynı marka mı almak gerekir
KutsalAnnelik Haticearen Dediğim gibi hiçbir fikrim olmadığından boşa almayayım dedim iade ettim 😊 büyüyüncede gerekeceğini hiç düşünemedim