İlk kızım ağustos sonu doğmuştu havalarda şansına hemen soğumuştu 3 sene önce. kısa kol aldığım hiçbişeyi giydirememiştim oyzdn. şimdi temmuzda benmde doğumum 2.kızım geliyo. kısa kol almayı düşünüyorum bnde.hava sıcakken her gün banyo yaptırılır ztn rahatlasın diye hemde daha çabuk büyüyo.akşam yada yatarken de yzun kol ablasından var ztn onları giydiririrm.