Ben adetime altı gün kala test yapmıştım aynı sende olduğu gibi silik çıkmıştı. İnanamadım bir sürü test yaptım hep silik çıktı, sonra erken gebelik testi yaptım bu sefer silik çizgi daha da belirgin olmuştu. Adetime üç gün kala sağlık ocağına gidip kan tahlili yaptırdım, aile hekimi teste çıktıysa büyük ihtimalle gebelik vardır demişti öyle de oldu kan tahlilimde de hamile olduğum çıkmıştı. Şuan 18 haftalık hamileyim ♥️😘