Kızlar dün bir cm acikligim olduğunu öğrendim hafif belim agriyodu ama çok hafif adet döneminde olan gibi nerde sancimda cıktı doktor 4 saat yürü tekrar gel dedi olede yaptm ama açılma ilerlemedi nstde yine şancı cıktı ilk gebelik oldu için eve gönderdi şimdi hafif bikini bölgesindeki kemiklerim sızlıyor açılma ne zamn olur bilgisi olan var mi