Pyrzcnr Kızlar ara ara sancılarım oluyor ılk gebelıgımdede olmustu ve oglum erken dogmustu . Igenlerle durdurmuslardı anca . Smdıde zaten erken rıskım var sancılarda var . Karnım gerılıp duruyor cok hareketlenıyor .
WmonallissA Pyrzcnr benimde birinci bebeğim 35+6 da gelince, dr bunda da erken olma riski olabilir diye progestan başlattı,