Arkadaşlar ben Allah nasıp ederse mayısta işk hafta dogumum sezeryan bir kaç site var çok güzel şeyler var fiyatları indirmiş indirimi kaçırmakta istemiyorum ama karar veremedim sabahlık alacağım içini kısamı alayım yoksa bır kısa bır uzun kollumu evım aşırı sıcak fakat lohusayken üşürmüyüm ilk doğumum tam kış kardı mecbur kalın almıştım bunda bılemedım☺️