miraclemomm Ahsen03 Hem de çok normal. Ben 7+1de duydum kalp atışını. Geç döllenme de olmuş olabilir hafta hesabı sat’a göre yapılıyor ama döllenme tam ne zaman oldu onu bilemiyoruz tabii. Endişelenme bir hafta sonra tekrar git 🤩
bebissveannesi Ahsen03 ilk gebeliğimde 7. Haftada duymuştuk şimdi 5 haftalık gebeyim doktora gitmek için 7. Haftayı bekliyoruz 😊
Ays0 Normal canım herkeste aynı olmayabilir bence endişe etme. Ben 4+2de öğrendim. 5+3 de kese gördüm 7+3 de kalp atışı duydum. Bazı kişiler 8. Haftasında duyduğunu bazıları 6 da duyduğunu yazmıştı
0znur Cihazdan cihaza da değişiyor Ben 6. Haftamda keseyi de kalp atışını da duydum Haftamda biraz rahatsizlanip acil kadın doğuma gittim Haftaya da kalp atışlarını duyarsın dedi. Ben geçen hafta duydum deyince dinlemeye çalıştı ama cok zor karincali geldi sesi Gönlünüzü ferah tutun ❤️