Bende 27+ 2 yim besik bambu emaneten kullanicam 6 ay eltimin sonra park besik alcam, puset kizimdan kalma var , bebek arabasi bir yakinim alcak.kiyafet bez biberon emzik aldim cantasinda olacagi kadarini yikadim yavastan cantasini tamamliyorum cok hareketli bu bebegim bni endiselendiriyo hem tam agirlasmadanda hazirlamak gerek sonra zor oluyo