mervetari4 merhaba bende 23+4 günlük ikiz gebeyim. Benimde önden gidiyor. Doktoruma aynı soruyu sordum. O da su cevabı verdi. Ikiz gebeliklerde erken doğum riski hep vardır. Bunun bebeğin haftasının önde olmasıyla alakası yoktur dedi. Yani bebekler 1-2 hafta onde yada geride olabiliyormuş. Bu bir erken doğum riski değil, ama ikiz gebelik zaten erken doğum riski hep var malesef… Inşallah tam zamanında sağlıkla alırız evlatlarımızı kucagimiza 🙏🙏🙏