Yazın A101 e İlk Geldiğin de Eşim Bana Hediye Almıştı.
Doğumuma 20 Gün Var Ve İçini Hazırladığım da Gayet Kullanışlı ve Rahat Olduğunu Gördüm Alıcak Olanlara Gözüm Kapalı Tavsiye Ederim.
Not ( Tek Kötü Yanı Kulp Kısalığı Ben Evde ki Dikiş Makinemle Uzatmayı Düşünüyorum )