Bende 1 ay önce kuaföre gittim kesmedi saçımı riskli bebeğin vitamini saçlara gidiyo sırf o yüzden düşük yapan erken doğum yapan var dedi korkuttu beni. Bende geçen hafta kendi Dr me söyledim durumu ne alaka dedi tırnaktan kesmeyelim bacağa ağda da yapmayalım o zaman. Hiç bi sıkıntı yok dedi. Bende dün kestirdim çok fazla uzundu kısacık yaptım ferahlık varmış 😊