Deryaogz 39 haftalık oldum doktorum normal yada sezeryanla ilgili bişey demedi çatı muayenesi de yapmadı size nasıl doktorunuz ne diyor yaptı mı çatı muayenesi
Ihlamur Deryaogz ilk doğumumda 38. Haftada çatı muayenesi olmuştum. Bakması gerekiyor sanki, vajinal doğuma ön görülemeyen mâni olan bir sürü şey var ama çatı bariz bir neden ve önceden bakılıp bilinmesi daha sağlıklı gibi bence
Cramel Deryaogz benim ilk doğumumda suyum geldi yatışım yapıldı öyle bakıldı çatıma. Engel bir durum olsaydı sezaryene alacaklardı. Ama devlete gidiyordum. Özelde bakıyorlar