Bizde dün tam 32+0 da doktora gittik. Kiloları 1780 civarıydi bebislerimin. Dr cok normal karşıladı geride degil gayet iyi dedi. Ama 2 hafta önceki kontrolde 1600 du. Yani 2 haftada toplamda 200 er gram almışlar. Bana da çok az geldi. Sekerim sınırda olduğu için o iki haftada biraz eksik beslendim ona bağladım cok sinirim bozuldu 😔
Hemen markete gittik kuruyemisi muzu eti vs. Yani şeker tabiki onemli ama insulin kullanacak seviyede değildim zaten boş yere endokrin doktoru katı kurallar uyguladı bana😡
Meyveyi bile kontrollü yemek zorunda kaldım su iki haftada.
10 gün sonra kontrolüm var çok güzel beslenerek takip edicem etkisi oluyor mu diye.