aysalt pnar5 merhaba.ben nerdeyse hiç olmamıştım.doğumdan bi gün önce oldum 🤗 şüphelenip doktora gittim açıklığa bakması için 1 cm dedi.Bir sonraki gün suyum geldi ve doğum yaptım.37+4 te :) Allah hepimizin yardımcısı olsun