Bioblas şampuan kullanıyorum, duş jellerini bıraktım le petit marseilles’nin sabununu kullanıyorum çok güzel de kokuyor. Onun dışında intim yıkama jellerini de bıraktım, günlük ped kullanımını azalttım, sık sık iç çamaşırımı değiştiriyorum. Yüz nemlendiricileri hayat kurtarıcı; her sabah yüzümü yıkadıktan sonra cildim kuruysa mutlaka nemlendirici sürüp masaj yapıyorum hamilelikle gelen lekeleri biraz olsun eşitliyor, doğal bir güzellik veriyor, aynaya baktığımda kendimi paspal hissetmiyorum gün boyu 😅 Yoksa yüzdeki lekeler canımı sıkıyor. Dışarı her çıktığımda güneş kremini de ihmal etmiyorum. Çatlak yağı kullanıyorum her duştan sonra. Benim hatırladıklarım bu kadar