Kızlar çarşamba doguma gidecegim insallah kızımın adını nil koymaya karar verdik fakat yanina acil 2.isim arıyorum çünkü 2.isim biraz daha anlamlı olsun istiyorum ne olur fikir verin birde melis mi yoksa nil mi güzel olur melis te düşündüklerimiz arasinda🥰