Dün akşamdan beri belimin sol tarafından bir çekme var. Ayağa kalkıp yürüyemiyorum sol ayağıma bastığım an belim yerinden çıkıcak sanki. 25+5 teyim gebelikte 2 hafta önce doktor kontrolümde hiçbir sıkıntı çıkmamıştı. Kilo alımımda normal en başından beri sadece 5 kilo aldım. Yatakta dönemiyorum bile ağrısından. Böyle bir sıkıntı yaşayan yada atlatan var mı acaba