Bfduam böyle ara ara ağrım oluyor geçiyordu bazen çok ağrım oluyordu. Benim adetim yaklaşınca 4 gün önce lekelenme olurdu bu sefer olmadı belim ağrırıdı bu sefer olmadı yani yaklaşınca bu belirtilerim olurdu. O yüzden cuma günü test yaptım negatifti bende daha düşünmedim etmedim vücudumu dinledikçe hepsi oluyormuş gibi hissediyordum çünkü. Sonra adetim 21 iydi gecikti benim gecikmezdi yani yada ertesi sabaha muhakkak olurdum bugün sabahda olmayınca test yaptım yani öyle yazılan belirtiler yoktu bende sadece kasıklarım ağrırdır.