4.haftada 0-5 694 hamilelik hormonu çıktı çok mu düşük ? Sizlerin kaçtı ?
Benimde 4.hafta 670 çıktı çarşamba baktırdım bugün tekrar baktırıcam doktor normal dedi ☺️
Ginan ben de Çarşamba test yaptırdım Pazartesi tekrar çağırdı inşaallah yükselir
Ginan yüksek ihtimalle gebelik var dedi ama dış gebelikten korkuyorum
Gönlümüzü rahat tutalım yükselir allahın izniyle 🙏🏻