Boncukbeyinannesi Peloooo ben kestirdim hatta doğuma yakın bir daha kestirecegim lohusalıkta saçlar çok karışıyor çünkü
asiltosumm35 Peloooo valla bende kestirdim canim 🥰 o kadar batil inanclar varki hele bide dogumdan sonra. Valla ben kendi mantigima yatani yaparim 😂