Nazlicann1993 Arkadaşlar topallayarak yürüyorum resmen kalça ağrım var bu durumu yaşayan var mı doğum belirtisi olabilir mi?
sue92 Ben de 37+2’yim. Benim de var kalça ağrısı. Dün doktor kontrolüm vardı, biraz da yoruldum. Gece cidden çok kötüydü. Hareket edemedim desem yeridir🤷🏻♀️