Gamzeek Kızlar sabah uyandığımda nefes alırken diğer günlere göre daha fazla zorlandığımı farkettim aynadan burun içime baktım ve kırmızı bir baloncuk oluşmuş ve sağ burun deliği tamamen kapatmış daha önce yaşayan var mı varsa nasıl bir yol izlediniz 😪
Semaykuntt Gamzeek günaydın kbb uzmanına gizukmenizfe fayda var bazen damar çatlakları böyle kendini belli edebiliyor sonrsdan kanama yapabilir yada sivilcede olabilir 😔
Esmanur_97 Gamzeek hamilelikte normal sayılıyor canım benimde sol tarafımda baloncuk var kanaması filan normal östrojen hormonu fazla olduğundan dolayı oluyormuş😊
Gamzeek Semaykuntt Sağlık ocağına gittim oda KBB yönlendirdi allerjık olabilir yada damar genişlemesi olabilir dedi ama hepsi varsayım.. Sivilce gibi değil canım baloncuk olmuş 🤕