Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim 13 haftalıkken doktorum %90 erkek dedi ama ben hep kız hissediyorum yani yanlış anlamanızı istemem bir düşük geçirdim çok zor oldu benim için en önemlisi sağlıklı olması o yüzden ama o gebelik testinde çift çizgi gördüğümden bu yana hep kız geçti içimden doktorumun yanılma payı varmıdır veya cinsiyeti değişen oldumı şimdiden teşekkürler ☺️🤗