Azrece123 Siz değil bebek önden gidiyor. Beslenmenize dikkat edin. Nasıl ki geriden gelmesi iyi değilse ileriden gitmesi de iyi değil. 2 haftaya kadar geriden veya önden gitmesini bir noktaya kadar normal sayıyorlar doktorlar ama daha fazlası sıkıntı, sağlıklı bişi değil. Gereksiz ve sağlıksız beslenmeyle şişirmiş oluyoruz bebeği. Benim de en son öyle çıktı da, doktor açıkladı, o yüzden aktarıyorum size. Bayağı şımarık davranmıştım son 1-2 ay beslenmemde. Hemen etkiledi yavrumu. Doktordan sonra hemen sıkı bir beslenme programına aldım kendimi. Paketli gıdalar, şeker, un, beyaz ekmek ve dışarıdan yemek olaylarını komple çıkardım beslenmemden. Tam buğday ekmek yiyorum günde en fazla 4-5 dilim, sebze yemekleri tüketiyorum değişik değişik, her sabah muhakkak 2 haşlama yumurta ile kuruyorum kahvaltımı. İnanır mısınız benden bile 30.haftada olmama rağmen hemen 2 kilo gitti. Düşünün gıda ne kadar önemli. Yani ne yediğimiz o kadar önemli. Kendimde bile ödem olmuş o zararlı besinlerden, yavrucak ne durumdadır yani minik bedeniyle.