Gebeliğin 15. Haftasındayım hala mide bulantılarım geçmedi saat gecenin 4ü vücut boş mideyle kusmaya çalışıyo artık helak oldum uykum da kaçtı buraya yazayım dedim. İlaç dışında nası başa çıkıyosunuz bununla? Mideyi ya da kustuktan sonra napıyosunuz? Çünkü benim midem ve boğazım yanıyo şimdi de.