Esmanur_97 ipekmommmm o kadar artış olamaz ki normal değil .. esencana gidiyorum ben geçen senenin takipli hastası olduğumuz için zamı yansıtmadılar bile çoğu hastanede öyle yapıyor konuşup anlaşın doktorunuz yardımcı olur😊