İstanbul/Nisa hastanesinde gidiyorum başından beri kızlar.
En başta 21 Ocağa kadar doğar demişti doktor, ki hesaplamalara da öyle çıkıyor.
Bundan 2 hafta önce gittiğimde (38 haftalıkken) “senin bebek 1 hafta önden gidiyor,tombiş olacak biraz,40 haftayı doldurmayacaksın,rahmin çok esnek,kesinlikle normal doğum olur 1 hafta da önceden olur” gibi çok güzel şeyler söylemişti.
Doktorumuz Derya Kanza Gül bu arada.
Hatta “kuruyemiş,hurma,muz gibi şeyler tüketmeyi bırak daha fazla kilo almasın, Elenetal’e de devam etmeyelim” dedi.
Tabi ben de korktuğum için yaptım dediklerini.
- haftada (1 hafta önce) gittiğimde de 1 cm açılma var,her şey yolunda dedi.
Dün itibariyle 40 haftam doldu.
Kontrole gittim.Nst yine normal,açılma hiç ilerlememiş,su yok,nişan yok,ağrı sancı hiçbir şey yok.
Bu arada 2 hafta önce kesin olarak konuştuğu her şeye bu gittiğimde kilosu felan gayet normal dedi.Yine hiç açılma olmamış.Sanırım senin rahmin açılmaya müsait değil felan gibi can sıkıcı şeyler söyledi.
Resmen 2 hafta önce ağzıma 1 parmak balı çaldı öyle bıraktı :)
Ve kendinden o kadar emin konuştu ki.
Şimdi de 40+4′e kadar bir hareket olmazsa Pazartesi sezaryen ile alalım yoksa tehlikeye girer dedi.