kbra1518 Kızlar 33 +1 günlük hamileyim dün doktor muanesinde doktor biraz kafası aşağıda yamuk duruyor ama vaktin var dedi ama benim karnım baya aşağıya indi herkes çok inmiş diyor bu erken doğum işareti mi sizce
nida50 kbra1518 muayenede doktorunuz vakti var demiş, bence endişlenmeyin. Benim karnımın düştüğü dışardan hiç belli olmuyor ama doktor bebek her an gelebilir dedi. Rahat olun 😊
Esmanur_97 kbra1518 26 haftalıkken karnımda bebekte aşağıdaydı bol bol su içip dinlendim eğilip kalkmam bile yasaktı şükür 38+2 olduk dinlenince birşey olmuyor 😊 zamanında kucağına alırsın inşallah🙏
Papatya-20 kbra1518 kız bişey olmaz benim oğlan hep asagı da hiç yukarda hissetmedim 33+4 üz bizde doktor yeri dar dedi
kbra1518 nida50 ama kafasida yamuk biraz dönmüş dedi o yüzden endişelendim 3 hafta sonra gel dedi tekrar 3 haftaya kadar dönermi iyice diye endişeliyim doğrusu
nida50 kbra1518 vaktin var derken onu da hesaba katmıştır doktorunuz diye düşünüyorum. Size ne yapmanız gerektiğini söylemiştir, ben bol bol su içip yatıyorum. 2 hafta daha durması daha iyi olur dediği için.
nida50 Esmanur_97 ya maşâllah size 🍀 benim bebeğim de 35.haftada kanala girdi. 2 hafta istirahat edeceğim, inşâllah biz de sizin gibi 37yi geçeriz hayırlısıyla 🤲🏻
Duygusuz nida50 benimde 31 den beri erken dogum riskim var ama hiç bişey yapmadılar ciger geliştirici falan. Sadece 2 hafta progestan kullanduım o kadar suan 35 +2yim Dr um bu kontrolumde artık dogsa da sorun olmaz dedi
nida50 Duygusuz benim de 34ten beri aşağıdaymış ama kontrole gitmediğim için fark etmedik. Salı günü söyledi bana da. Ciğer vs için de bir şey yapmadı. Allah sağlıkla kavuştursun 🤲🏻