İnternette ve bazı bebek sitelerinde okuduğuma göre endişelendim doğal olarak bir bayan arkadaşta 10. Haftadan sonra kaybettim yazmış kalbi durmuş die anne karnında bebeğin ölüm belirtilerine bakınca bulantılarda azalma falan yazınca korktum açıkcası kanamam falan olmadı çok şükür 🙏🏻🥺 çok teşekkür ederim hepinize