Tubisanne Hanımlar merhaba 11+1 haftalığım biliyorum erken ama tahminlerinizi merak ediyorumm https://imgyukle.com/i/HIzCXx https://imgyukle.com/i/HIzSW6
Hiranurecrin Tubisanne canım nasıl yükleniyor bu fotoğraf hiç yapamıyorum yaa.guzelce anlatsan sana zahmet😊
[silindi] _Elifffffff_ hayır sordum ne zaman öğrenirim diye 16. Haftada dedi neden böyle dedi bilmiyorum benim doktorum biraz katı kuralcı aslında kesinleşmeden söylemiyor sanırım
_Elifffffff_ [silindi] hmm olabilir benm doktorumda öyle ama ben bunda erken öğrenmek istiyorum kontrolden 2 gün sonra kızımın doğum günü o günde cinsiyeti söylemek istiyoruz umarım doktorum söyler :)) o zmana 13. Haftada olacam🙂
[silindi] _Elifffffff_ bende erken öğrenmek istiyorum ilk bebeğim ama meraktan 😂😂 umarım söyler ama söylemese bile ısrar ederseniz bi tahminde bulunur bence
_Elifffffff_ [silindi] inşallah doğru bir tahminde bulunur doktorum günler geçmek bilmiyor sabırsızlıkla bekliyorum😂😍
Gdizmen @Gulsen4224 merhaba bana da yorum yapar misiniz doktor tahminde bulundu ama :) 13.haftdayim https://imgyukle.com/i/HTaKqH