meral9494 Herkese merhaba 🙋♀️ Üstüne görme adetten gününden önce mi olur ? Adet gününden sonra mi olur? Yoksa adetim beklenilen gününde mi olur. Bu konu da fikri olan ve üzerine görme kaç gün sürer ve kanaması nasıldır.?
Birtane2307 meral9494 benim yerlesme lekem 7.haftamdan beri geliyor ara ara kahverengi kucuk leke seklinde herkesinki adetten once veya adet zamani olmuyor hamilelik başlarında da oluyor😊
Rmeysa_1661 meral9494 valla kayınvalidem eşime hamile iken ilk 6 ay düzenli regl olmuş ne zaman ki tam anlamıyla tekmeleri hissetmiş görümcem küçük diye doktora aldırmak istiyorum demiş doktor da azarlamış cocuk doğacak ne aldırması diye 😂 ama her kadında olmuyormuş
Esra78 meral9494 iki regl arasında hamile oluyorsunuz sanırım ben de aynı durumu yaşıyorum bebek önde gidiyor tabii ne kadar doğru bilemem ama söylenen üstüne gördüğüm 🤷🏻♀️ Mayıs ayında regl olup ardından da hamilelik gerçekleşmiş ve haziranda tekrar regl olmuşum
meral9494 Birtane2307 anladım yok yerleşme değil onu biliyorum evet. Benim merak ettiğim üzerine görme. Hamileyken adet görenler oluyormus
meral9494 Esra78 yani ben bir kacgundur kahverengi lekelenmelerim vardi bugunde adetime 3 gün var iken sabah hafif kanama gibi başladı ama soluk bir renk. Yoksa sabahtan beri bir sey yok sadece pedimde afedersiniz kahverengi olmus biraz o kadar. Test de yaptjm bugu bir sey çıkmadı
Ayse_ayhan12 Ocak ayında ki reglinden çok kısa bir süre önce hamile kaldıysan Ocak ayında regl oluyorsun ve şubat ayında ki reglinde 2 aylık hamile olmuş oluyorsun
Rmeysa_1661 meral9494 sanırım görümcemi emziriyormuş o zaman süt korur muhabbetine geldi dedi 😂 Rabbimin işi işte her gebelik çok çok farklı siz de mi regl oluyorsunuz yoksa merak ettiğiniz için mi sordunuz 😊
Esra78 meral9494 yanı test için birsey diyemem belki yerleşme lekesidir, ben öğrendiğimde 8 haftalıktı kendi yaptığım testte silik halde çıktı bekleyin insallah gebeliktir sizi yanıltmış olmayayım
meral9494 Esra78 insallah bakalim sabırsızlıkla bekleyeceğim. Sizin bebisinizde hayirli olsun. Rabbım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲hamilelerin duası kabul olurmuş. Dua edin olur mu ? 😊
Esra78 meral9494 teşekkür ederim insallah size de nasip olur sağlıkla kucaklayacağıniz bir bebiş 🐣🎈bu gece benimlesiniz hayırlısıyla insallah🙏
meral9494 Rmeysa_1661 benim adet düzensizliklerim var ama bu ay ilk kez başıma yaklaşık bi 10 gün kadar kahverengi lekelenmelerim oldu. Sonra bugünde biraz yoğun gibiydi ama oyle kirmizi filan da değil soluk jir renk acaba dedim üzerine görmus olabilir mi diye merak ettim açıkçası