Kuzular merhaba son adet günüm 2 Aralık tıp fak. Özel bi kliniğe muayene için gittim kan değerlerimin çok güzel arttığını ama kese olmadığı için kimyasal gebelik olduğunu kan takibi yapılması gerektiğini söyledi. Beta hcg değerim her gün 2 katına çıktığı için boş gebelik dedi. Devlet hastanesi geç döllenme olabilir kan değerlerin ve başka hiç bir sıkıntın yok diyor 🥺 1 haftadır ağlıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz 🤲🏻🤲🏻