Selin2 fndckp 1 ve 14 mg olmasi normal ama üstünde çıkarsa doktorun haberi olması lazım diye biliyorum riskli olabilir
Aslanannesiayse fndckp bunu önceden yaşamış biri olarak tavsiyem ödem oluşmaması için bol su iç benim ayaklarım ve sonrasında bütün vücudum şişmişti yediklerine de çok dikkat et tuzlu ve doymuş gıdalardan uzak dur bunlar benim yaptığım hatalar oldu 😢
Pamuk060 300 ’ün üzerini önemsiyor dr lar canım benim 242 çıktı tansiyona ve ödeme dikkat et dedi senin tahlilin birazcık yüksek proteinle birlikte tansiyonun yükselirse ozaman sıkıntı tek başına protein bişey ifade etmiyo bol su iç